Tiny Finger Point Hand With Heart

22-12-2012

Een keer wat anders.| tags

Lieve lezers,


Ik zag deze tag op deze blog, en ik vond hem heel leuk. Het heeft verder weinig met Do It Yourself te maken, maar ach... ik hoop dat jullie het niet erg vinden. Eigenlijk heb ik een idee (ja, ja). Ik post alleen maar 'do it youself-jes' EN tags. Kijk, nu heb ik een excuus. Akkoord? (Wat een raar woord eigenlijk).

Genoeg onzin. Hier komt de tag.





1) Favorite Winter Nail Polish?
Dat zijn er veel hoor. Maar ik heb voor het gala een nieuw lakje gekocht: 830 Salmon & Garfunkel van Catrice. Het is een nude kleurtje dat iets meer roze is, en ik heb hem de laatste tijd vaak op omdat hij bij alle kleuren past!


2) Favorite Winter lip product?
Lip balsem, echt, ik kan niet zonder. Bijna elke winter doen mijn lippen pijn doordat ze zo droog zijn, dus dit keer heb ik voor  Sinterklaas heel veel lipbalmpjes gevraagd! Mijn lieveling's is denk ik de organic Pomegranate van dr. Organic. Ja, helemaal biologisch enzo.

3) Most worn Winter clothing piece?
Zeker weten mijn sloffen. Van die heerlijke knusse, warme, zachte dingen... 
4) Most worn Winter accessory?
Een ketting met zo'n ouderwets zakhorloge, dat antiek hoort te zijn. Die van mij is niet echt antiek hoor, ik heb hem voor vijf euro op de markt gekocht, maar ik vind hem heel erg leuk.

5) Favorite winter scent/candle?
Kaneel, daar hoefde ik niet lang over na te denken! Op de appeltaart, in de chocomelk, op brood... nee dat niet. Niet op brood. Maar het is zeker mijn favoriete wintergeur!

6) Favorite Winter beverage?
Het zal jullie wel niet verbazen, wie anders kan een post over chocomelk maken... chocolademelk is wel mijn drankje in de winter. Ik heb net weer een kop gemaakt, heerlijk...

7) All time favorite Christmas/Holiday movie?
Ik weet het eerlijk gezegd niet. Ik heb laatst met vriendinnen Mean girls gezien. Die misschien? Al een oude film, maar toch.

8) Favorite Christmas/Holiday song?
Rudolph the red nose... haha nee hoor. Ik denk dat mijn lievelingsliedje nu Skyfall is, gewoon omdat het zo veel gedraaid word, omdat het het nieuwe James Bond lied is en omdat ik een rare muzieksmaak heb. Verder Criminal van Britney Spears, Sunday Morning van Maroon 5, en Down Under van Man at work.
9) Favorite Holiday food/treat?
Appeltaart en erwtensoep met vegetarische worst. Ja, dat weten jullie ook weer.

10) What is your favorite Christmas Decoration this year?
Oh die is makkelijk! Kerstlampjes! Ik vind ze zo leuk! Mijn kamer is nu echt heel gezellig door die dingen, ik heb ze om m'n kast hangen!
11) What’s at the top of your Christmas list? 
Caviar nail polish. Prachtig die trend, ook al is hij al een tijdje bezig.
12) What are your plans for the holidays this year?
Gewoon gezellig met de familie eten, de kamer versieren met kaarsjes, en in m'n eentje zitten bloggen met een grote kop chocomelk. 

Weten jullie nog leuke tags? Vinden jullie het leuk als ik tags doe? Hebben jullie deze tag al op jullie blog? 
Liefs,
Emma.


Ik tag Janine, Bo, en Karolien en Damaris. Je mag hem natuurlijk gewoon zo overnemen!



7 opmerkingen:

  1. Leuk Em, ik houd van tags!(:
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. yay dankjewel! Ik ga wel opzoek naar wat leuke tags.

      Verwijderen
  2. Heeee, leuke tag ;D
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem12/23/2012

    Oeh, leuke tag! Grappig in gevuld! En is het raar dat ik echt nog nooit van kaviaar nagellak heb gehoord? 0.o Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, maar je moet maar eens googlen, ik vind het zoooo mooi :)

      Verwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat!
Vragen beantwoord ik zo snel mogelijk, en
natuurlijk bezoek ik jouw blog ook even. ♥