Tiny Finger Point Hand With Heart

25-12-2012

En dan wens ik jullie een gezellige kerst!

Ho ho ho ho... Vrolijk kerstfeest!

Het is dan eindelijk 25 december, de adventkalenders zijn afgelopen, en het feest kan beginnen. Voor sommigen betekent dit de hele dag bidden in de kerk, anderen vieren het feest met vrienden, weer anderen zitten aan tafel in een chique jurkje of pak met familie, en voor sommigen betekent het eigenlijk helemaal niets. Zelf vier ik Kerstmis met de familie, gewoon thuis. Met de kerstman heb ik helemaal niets. We doen ook niks aan cadeautjes thuis voor kerst (daar is Sinterklaas immers voor). Maar goed, ik heb nog wat mooie quote's in de kerstgedachte voor jullie bij elkaar gezocht, en ik hoop dat jullie er wat inspiratie uit op kunnen halen.















Dat was de dagelijkse wijsheid weer, fijne dag nog, haha.
Fijne kerst,
Liefs, Emma.

4 opmerkingen:

Lief dat je een berichtje achterlaat!
Vragen beantwoord ik zo snel mogelijk, en
natuurlijk bezoek ik jouw blog ook even. ♥