Tiny Finger Point Hand With Heart

12-07-2013

7 Quick tips | secrets of a complete wardrobe.

Lieve lezers,

Hebben jullie ook wel eens dat je geen idee hebt wat je aan moet doen? Of dat je het gevoel hebt dat alles in de was zit en je niks kunt combineren? Hier zijn zeven kledingstukken die eigenlijk heel simpel zijn, maar je garderobe helemaal compleet maken. Hoeveel van de items heb jij al?




1. The little black dress.
Zoals Coco Chanel al zei: iedere vrouw heeft een klein zwart jurkje nodig.
Deze little black dress komt altijd van pas, als je niet weet wat je aan moet kan je hem dragen, je kan het met alles combineren, plechtige gelegenheden daar voor is dit jurkje gemaakt, maar een avondje uit kan ook prima. Dit mag niet in je kledingkast ontbreken!

2.  Een witte blouse (of een mooi witte top, of een lekker zittend t-shirt).
Het hoeft heus geen overhemd-voor-op-kantoor te zijn. Kijk maar naar de eerste van dit rijtje hier onder, of de derde met de mooie kanten details. Zoek gewoon een blouse die jou mooi staat en past bij jouw stijl!

3. Een spijkerjack of denim blouse.
Perfect voor de zomer, als het 's avonds (of in Nederland overdag) wat frisser is, kan je deze over al je outfits aan doen, ongeacht wat voor stijl je hebt. Investeer in een mooi spijkerjack of een blouse die jou mooi staat.

4. Zwarte ballerina's.
Onverwachts een plechtige gelegenheid of een avondje uit? Deze ballerina's kunnen gewoon naar school, maar kunnen ook onder wat nettere kleding zoals bij bruiloften, of familiefeesten. Maar natuurlijk kun je ze ook als je een kleurrijk jurkje aan hebt, gewoon naar school, werk, of de stad aan doen! Wederom: zoek een paar dat mooi is, niet rafelt, en lekker zit.
5. De statement ketting.
Dit is misschien niet een tijdloos iets, maar voor een complete kledingskast moet je met je tijd mee gaan hé. Nee, maar het kan je outfit nét dat beetje extra geven. Als je investeert in één mooie opvallende ketting kan je die jaren dragen!
6. Comfortabele sneakers.
Voor die nonchalante ferstival look, voor naar school, voor een dagje stad, eigenlijk voor altijd. Een paar vrolijke sneakers hebben nog nooit iemand kwaad gedaan!
7. Een zwart vestje of trui.
Voor een beetje chiquere gelegenheid past-ie perfect boven een jurkje, voor gewoon naar school boven een kleurrijke top, echt, een simpel zwart vest komt altijd van pas. Echt een basis kledingstuk, maar ook echt onmisbaar.
Zo, dat waren de tips voor deze keer! 
Ik hoop dat je er wat aan hebt gehad,
Liefs,
Emma.

Alle bovenstaande kleding is te vinden op www.fashionchick.nl

Hebben jullie nog tips?
Lijkt het jullie leuk om mijn onmisbare tijdloze kledingstukken te zien? Laat maar weten!

Ps. Ik ga morgen trouwens op vakante, dus ik kan helaas niet op reacties antwoorden. Maar als ik terug kom lees ik alles door en ik ben er heel blij mee, dan antwoord ik meteen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een berichtje achterlaat!
Vragen beantwoord ik zo snel mogelijk, en
natuurlijk bezoek ik jouw blog ook even. ♥