Tiny Finger Point Hand With Heart

10-11-2013

7 Quick tips | november is...

Lieve lezers,

Ooit, in een ver verleden, schreef ik nog wel eens wat op deze blog. Nou; die tijd is weer aangebroken, evenals november! Want ik ga weer eens wat schrijven. En wel, zeven dingen die ik leuk vind aan november!



1. De mooie herfstkleuren. 
Natuurlijk zit je het liefst binnen als het koud en nat is buiten, maar op een mooie zonnige dag eens naar buiten gaan (of in ieder geval voor het raam gaan staan) heeft ook wel wat. Mooie rode, gele en oranje bladeren aan de bomen, kastanjes, best mooi toch? Stiekem vind ik de herfst best een mooi seizoen.

2. Inkopen doen.
Ja, waarom ik vooral van november hou: inkopen doen! Sinterklaas komt er weer bijna aan, en dus moet er nodig ingekocht worden! Lekker de winkeltjes afstruinen naar een perfect cadeautje voor die en die... en ze dan leuk inpakken... ja, daar word ik echt vrolijk van.

3. Natuurlijk, thee.
Een muziekje, een grote kop thee en een tijdschrift. De tijd van het jaar dat het mag (ook al mag het ook de andere elf maanden, november is echt een thee maand).

4. En chocolademelk.
Verschillende chocolade melk receptjes uitproberen, alvast voor Sinterklaas, heerlijk!



5. Bladeren zoeken.
Weetje nog, dat je de dat vroeger deed? Ik zal toch niet de enige zijn? Zo leuk om mooie blaadjes te zoeken in het park. En ze dan laten drogen. En dan goud spuiten. Prachtig effect geeft dat.

6. Poezelig doen.
Ja, november is echt een maand om gezellig met je katten te knuffelen en met je poezen te puzzen (wat dat ook moge wezen). Geen kat in huis? Leen die van de buren!

7. Tips tegen herfstdips!
En tot slot, zelf tips tegen herfst-dipjes bedenken. Vriendinnen bellen. Buiten door het bos lopen. Een boek lezen. Een filmavond houden. Zo maak je november de leukste maand van het jaar!


Zo! Hopelijk weer wat leuke ideetjes, of in iedergeval een geheugen steuntje wat je allemaal kan doen. Eigenlijk gewoon zo'n ding wat je elke herfst wel eens post. Maar dat geeft niet. Het bewijst alleen maar weer dat de herfst zo zijn voordelen heeft!

Liefs,
Emma.


(Alle foto's komen van mijn instagram account; @sevenquicktips)

4 opmerkingen:

  1. klinkt goed en ziet er leuk uit!

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ik heb vandaag echt zo'n zin in chocolademelk nu ik dit lees..

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohh thee... ik ben zo verslaafd..! leuke post!
    liefs,
    tjalynepiennew.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat!
Vragen beantwoord ik zo snel mogelijk, en
natuurlijk bezoek ik jouw blog ook even. ♥