Tiny Finger Point Hand With Heart

23-07-2013

7 Quick details | my room in details.

Lieve lezers,

laatst kwam er een post met detail-inspiratie uit plaatjes van internet. Hier laat ik jullie mijn kamer in details zien. Of eigenlijk de details uit mijn kamer. Goed, laten we beginnen!





Wij hebben zo'n oud huis met een open haard -ja ze bestaan nog, al is mijn open haard dichtgemetseld. Maar de schoorsteenmantel is er nog wel, en die is perfect om leuke dingetjes op te zetten!  Vooral het Japanse schilderij vind ik erg mooi, en links zie je mijn overvolle sieraden-boom.



Een beetje wazige foto van mijn moodbord, of wishbord, of hoe je het ook wilt noemen. Stiekem vond ik het wazige de foto wat meer sfeer geven, dus sorry als het je ergert.
Maar goed, ik heb al eerder een post over dit ding geschreven, de bedoeling is om aan het begin van het jaar dingen er op te plakken die je aanspreken, en hoopt dat ze, omdat je er zo vaak naar kijkt, uitkomen, al is het op een andere manier misschien. Heel leuk!









Dit is mijn soort-van-nachtkastje dat niet naast mijn bed staat. Vooral de bodybutter van the bodyshop is heerlijk! Verder staat er een crême van I love... op, een vanille geurkaars, een bloemetje, een kaarsje, en nog een kaarsje.
Er naast een letterbox van de Action, waar ook al een tijdje geleden een styling post van verschenen is. Misschien een keertje opnieuw stylen? Trouwens, ik ben gek op klokken met grote bellen, dat hebben jullie vast al gezien.




Dit is een stukje van mijn boekenkast, met varkentje wat ik heb gekregen en een bordje met een leuke quote. De boekenverzameling die te zien is is niet heel bijzonder, een snelle versie van twillight valt je vast wel meteen op.



Een mooie droomvanger uit Canada gekregen! Ik vind droomvangers prachtig, en ik heb er een paar van.



Iedereen spaart wel iets, en ik spaar belletjes uit verschillende landen. Ik heb, al zeg ik het zelf, nu al een aardige verzameling. Misschien een leuk idee voor een post? Zeg het maar!



Mijn kalender met cupcakes, niet heel bijzonder, maar het hartje er aan komt uit Elzas, van een paar vakanties terug.
Dat waren de 7 details! Vonden jullie het leuk om te zien? Ik hoop van wel!
Fijne dag nog,
Liefs,
Emma.

Oh ja, ik hoor er stiekem ook bij (foto van instagram, je kan me volgen, kijk maar bij de tools rechts op deze pagina)
Ps. Ik ben nu trouwens op vakantie, dus ik kan helaas niet op reacties antwoorden. Maar als ik terug kom lees ik alles door en ik ben er heel blij mee, dan antwoord ik meteen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een berichtje achterlaat!
Vragen beantwoord ik zo snel mogelijk, en
natuurlijk bezoek ik jouw blog ook even. ♥